Miško pardavimas aukcione – efektyvus ir saugus būdas gauti didžiausią galimą grąžą už jūsų turimą turtą. Tačiau daugelį miško savininkų domina klausimas: „Kas vyksta po to, kai miškas jau parduotas aukcione?“ Trumpai apžvelgsime visus svarbiausius žingsnius, kuriuos atliksime kartu su jumis po sėkmingai užbaigto aukciono.
Vos tik pasibaigus aukcionui ir nustačius laimėtoją, mūsų specialistai nedelsdami susisieks tiek su jumis (miško pardavėju), tiek su aukcioną laimėjusiu pirkėju. Aptarsime visus tolimesnius veiksmus, sandorio eigą, ir atsakysime į jums ar pirkėjui kylančius klausimus.
Siekiant užtikrinti sklandų ir saugų sandorio užbaigimą, pirmiausia sudarome preliminarią miško pirkimo-pardavimo sutartį. Šioje sutartyje aiškiai apibrėžiamos visos pagrindinės pardavimo sąlygos – galutinė miško kaina, sandorio įgyvendinimo terminai bei šalių įsipareigojimai. Preliminari sutartis leidžia išvengti nesusipratimų ir užtikrina abiejų šalių interesų apsaugą iki oficialaus sandorio pas notarą.
Jums nereikės rūpintis notarų paieška – šį rūpestį pilnai perimame mes. Suderiname abiem šalims tinkamą notarą, kuris užtikrins saugų ir patikimą sandorio įforminimą. Taip pat iš anksto suderiname jums ir pirkėjui patogią susitikimo datą ir laiką, kad sandoris įvyktų kuo sklandžiau ir greičiau.
Iki sandorio sudarymo dienos mūsų specialistai nuolat bendraus su jumis, konsultuos ir padės surinkti visus reikalingus dokumentus, būtinus oficialiam pirkimo-pardavimo sandoriui. Jums bus pateiktas išsamus reikalingų dokumentų sąrašas, kurį aiškiai ir suprantamai paaiškinsime. Esant poreikiui, padėsime užsakyti pažymas iš Registrų centro, Nacionalinės žemės tarnybos ar kitų institucijų.
Kai visi dokumentai bus surinkti ir paruošti, abi šalys susitiks sutartu laiku notaro biure. Čia bus pasirašyta oficiali miško pirkimo-pardavimo sutartis, ir jūs gausite numatytą sumą už parduotą mišką. Nuo šio momento jūsų miško pardavimo procesas bus oficialiai užbaigtas – saugiai, aiškiai ir skaidriai.